آدرس: اصفهان خیابان شمس آبادی چهارراه قصر روبروی بانک ملت کوی26(دهش)

طب سوزنی دیسک کمر

health33

تاریخ ۶ آذر ۱۴۰۲

health33

فتق دیسک کمر بیماری ای نیست که به طور کامل قابل پیشگیری باشد، اما بهتر است تمام افراد سالم از برداشتن و جا به جا کردن اشیای سنگین پرهیز کنند تا به دیسک کمر مبتلا نشوند.

انجام حرکات ورزشی نیز می تواند احتمال بروز بیماری فتق دیسک کمر را کاهش دهد.

در صورتی که کمردرد داشته باشید و این درد به داخل ران یا ساق تیر بکشد، حتماً به پزشک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی مراجعه نمایید.

طب سوزنی دیسک کمر

برای درمان دیسک کمر می توان از طب سوزنی استفاده نمود. طب سوزنی می تواند بدون نیاز به داروهای شیمیایی برای تسکین  کمردرد  و درمان بیماری دیسک کمر مثمر ثمر باشد.

متخصصان طب سوزنی، با مطالعه پرونده پزشکی و بررسی تصاویر بیماران مبتلا به دیسک کمر، همچنین انجام معاینات مستقیم بر روی بیمار، به درمان کمردرد مزمن یا مشکلات دیسک کمر می‌پردازند.

توجه داریم که در برخی موارد، بستری شدن پیشرفت بیماری دیسک کمر به حدی پیشرفته است که متخصصان طب سوزنی به بیماران خود توصیه می‌کنند که به جراحان و متخصصان طب فیزیکی و توانبخشی مراجعه کنند.

با این حال، متخصصان طب سوزنی با استفاده از سوزن‌های خود، به منظور تسکین درد کمر مزمن و درمان مشکلات دیسک کمر، به کاهش التهابات و دردهای ناشی از رباط‌ها و لیگامان‌های بین‌مهره‌ای اقدام می‌کنند. این روش‌ها می‌تواند به بیماران مبتلا به دیسک کمر در حین ده جلسه درمانی کمک کند. نتایج مشاهده شده بهبود در علائم بیماران معمولاً پس از یک جلسه درمانی مشخص می‌شود.

  • آشنایی بیشتر….

جهت آشنایی  بیشتر در رابطه با هر کدام از مقاله های زیر بر روی آن ها کلیک کرده ومقاله موردنظر را مطالعه کنید

مطالعه مقاله کاهش درد دیسک کمر
مطالعه مقاله حرکات اصلاحی دیسک کمر
مطالعه مقاله درمان خانگی دیسک کمر

منبع : سلامت آکا ایران   آفتاب

مقالات مرتبط

مشاوره رایگان با دکتر مظاهری مشاوره و تماس
× مشاوره رایگان در واتساپ