[sbu_post_image]

روی سطح صافی با خم کردن زانو ها ، در وضعیتی راحت به پهلوی چپ بخوابید. دست راستتان را با صاف کردن آرنج با فاصلۀ 15 سانتی متری از زمین ، کاملاً عمود مقابل شانه خود نگه دارید. اکنون دستتان را با آرنج صاف در راستای شانه تان ، به عقب ببرید. . سپس به وضعیت شروع تمرین بازگردید و تمرین را تکرار کنید. این تمرین را برای سمت مقابل نیز انجام دهید. با استفاده از عضلات شکمی اجازه ندهید که در طی تمرین تنه به جلو یا عقب حرکت کند. حرکت در راستای مفصل شانه انجام می شود بنابراین از بالا به پایین رفتن رفتن دست در طی حرکت خودداری کنید ستون مهره ای را در حین تمرین کاملاً صاف نگه دارید.

جهت مشاهده تمرین بعدی بر روی لینک زیر کلیک کنید

تمرین سوپر من

 برگرفته از کتاب پوکی استخوان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonمشاوره و تماس